God jul!

Ikväll har farmor varit här och firat jul med oss. Vi har ätit ett litet julbord, druckit glögg, ätit fudge och mintkyssar samt öppnat presenter. Det var roligt, men det allra roligaste var nog under dagen när jag och Edvin åkte in till stan och i princip impulsköpte en HAMSTER med tillbehör till farmor!


Hon blev naturligtvis superglad, och har döpt hamstern till Sessan. Superfult, jag vet. Jag hade lätt döpt den till Hjärtans fröjd. Farmor tog upp stackaren minst tio gånger innan hon åkte hem. Och dör tog hon upp den två gånger till.


Här är farmor och edvin i en suddig bild under julmaten.


Det var inte ett så kraftigt julbord. Men det var gott! Det enda jag saknade var laxpatén och såsen till den. Och i morn blir det dopp i grytan också, det är gott!


Julmys precis innan presentöppningen; godis, glögg och blodapelsin.


Och slutligen; farmor och Sessan. Jäkla namndöpare den där kvinnan. sessan. suck. Typ som hennes gamla katter Missan och Mojja.

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, nej vad söt!! Det var bannemej det roligaste och bästa impulsköpet jag hört talas om XD Ni är allt påhittiga ni! :D

GOD JUL!! <3

2009-12-24 @ 01:13:52
Postat av: linaa

haha, det var därför du frågade om marsvinen? :D

jag bara, hum?

haha, vad gulligt! :D

<3

2009-12-27 @ 03:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0