hej och hå

Det är lite pinsamt för det är så töntigt, men jag tycker verkligen att romantiska filmer är så sjukt bra! De kan verkligen göra mig knäsvaga, ärligt talat.
Nu har jag kollat på the rebound, som jag tipsade om i ett tidigare inlägg, och den var lika fantastisk som de allra bästa romantiska filmerna.
The proposal, 27 dresses, made of honor, the rebound, the accidental husband, the notebook, the holiday, m.m. m.m. etc. etc.

Ah, & jag älskar att det finns så många av dom! :)
Jag brukar hitta dom på sidan jag länkade där uppe, jag kan länka igen, här :D

Igårkväll var jag hos Axelina och lekte med flertal trevliga människor. Det var mafioso som stod på tavlan, men det körde vi nog bara tre gånger. Fyra man i soffan blev det också, och så började de kolla på Amelie från montmartre.

Nu ska jag snart baka kaka till pappa för det är fars dag :D

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0