lycklig typ

Ni vet den där känslan man får när man blir helt PLÖTSLIGT lycklig? När det rusar upp ett enormt brus i magen och man måste sträcka på sig och nästan hoppa ur stolen och dra ett enormt andetag och låta bruset gå ut i ett stort leende över munnen. Ni vet hur man tappar bort verkligheten lite och bara ryser eller det känns i alla fall som att man vill rysa men det kommer liksom ingen och man blir helt paralyserad och bara LÄNGTAR efter det som gör en så lycklig? När man bara vil HOPPA UPP UPP UPP SPRINGA TJOA SKUTTA SKRIKA SKRIKA SKRIKA HÖGT HÖGT HÖGT och berätta för alla någonting. Så där lycklig som man bara är ibland.
Ja. ni vet kanske vad jag menar.

En sak som ger mig det är Nattkampen.

2008 och 2009



Men vad jag tänkte på just nu var det lilla skedet innan sommarlovet i våras. Kalle Blomkvist. Det var så underbart underbart. Jag ville verkligen göra den där filmen. jag VILLE VERKLIGEN det!







Kommentarer
Postat av: lina

åååh , kalle blomkvist!!! UNDERBARTUNDERBART! :D

2009-11-24 @ 02:23:46
URL: http://linajonaasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0