kultur- och idéhistoria

Jag sitter i en datasal i skolan och läser om det absolut tråkigaste ämne du någonsin kan föreställa dig. Tänk dig något som är så fruktansvärt ointressant så du blir kissnödig bara du tänker på det. Just det. Där är jag. Jag har kultur- och idéhistoria. helt otroligt tråkigt. Jag kommer aldrig, och då menar jag aldrig, någonsin, ha nytta av denna infomation och finner den inte på något vis intressant. det handlar om dopfuntar, altarskåp och kalkmålningar. Vilka former det finns på dem, vilka delar de består av och vilka budskap de har och massa skit. men jag ska inte tråka ut er.
Jag har blivit luciakandidat i skara :) Det är alltid trevligt. Så jag kommer nog att tjata på er massa lappar ni ska skicka in ioch rösta på mig. bara så ni vet. bered er, liksom.

men. jag har huvudvärk och vill äta maat.

hejkorv.


Tappert försök till uppmuntring. sådär ser jag verkligen inte ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0