under paraply

I morgon åker jag iväg till Skaga, på SKU-läger. Det ska bli himla skojsigt. Det är slut på onsdag.
Samma dag börjar en jazzkurs i Vänersborg, så Eva Rosén ska vara så gullig att hon skjutsar mig till Töreboda på morgonen så tar jag tåget direkt till Vänersborg.

Gaaanska körigt. Men vääääldigt roligt.
Tråkigt att varken Hanna eller Manne kommer, dock.


Idag har jag fixat photoshop till min dator, efter några dagars krångel! Och det är nu jag ska springa omkring och packa för snart kom far min hem och jäktar omkring och har jag inte packat då (jag har trots allt haft 4 timmar på min nu) kommer han bli micket micket sur.
Men mina fyra timmar slutar i dethär istället (ellerja det tog ju inte 4 timmar):



Ha det fint heeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0