Hej jag heter Cecilia och jag är sjutton år

Japp, så har hon fyllt år också. Det var extremt skönt. Jag gillar liksom inte att vara sexton. Så nu slipper jag det för all framtid!
Jag tänkte visa lite härliga bilder från i Lördags, vi var nämligen ett gäng i den underbara grillstugan! Det var fett mysigt.


Vi satt halva natten och myste (och en liten period frös vi också) och pratade och sjöng och lekte och skrattade.


Kolla vilken underbar tårta jag fick av Lovisa! Jag har aldrig fått en tårta med mitt namn på förut! Det var otroligt fint!


Tack snälla du.


Jonas och jag och Isabelle spelade gitarr.


kvällens finaste (och enda) par, Jonas och Maria.



Här sitter mina fina vänner och fryser. Fast sedan kom mamma och rättade till och sedan började vi elda rejält och då blev det precis perfekt! Missade att få en bild på både mig, isa och jakob. Har bara suddiga som är onödiga att lägga upp här. Men ni kan föreställa er oss precis bakom, lika härligt rökiga och inbäddade vi!

Tack för en trevlig 30 januari!
Om jag bara kommer på hur så ska jag ladda upp en video på när Jonas och Isa sjunger socker så att ni får höra hur mysigt det var också. Men det blev bara fel när jag försökte. Nu ska jag sova!

Godnatt.





Kommentarer
Postat av: Judit

Cecilia, jag saknar dig så jag blir galen. Jag saknar Härlunda. Och jag saknar den dära grillstugan. Och jag saknar dina höns. Och jag saknar DIG! DIN FIS! VI MÅSTE SES! NUNUNUNU helst.

2010-03-24 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0