veckans två supertips!

ALLTSÅ HALLÅ! varje dag efter skolan i princip den här veckan, har jag sett reklam på TV för the new thing, Vampire Diaries. OCh det går ikväll klockan åtta (om fyra mnuter) på sexan. ch jag tänkte hey, lite wannabe twilight (fast det skrevs nog kasnke innan twilight men ändå), det ser nice ut! Så jag går in och kollar upp det och HEY DET VAR RÄTT NICE! så himla göttkött! jag ska tillbringa hela lovet kolla på de avsnitt som finns alltså! Det var ju kanske inte superduperjättebra med det var skitbra! Fast jag vet inte, jag kanske skulle rekommendera Glee mer.
Här kan du se Vampire Diaries första avsnittet
(Här kan du see Glees första)

Det var veckans första tips, till alla de som inte ska till fjällen under lovet utan, som jag, ska vara hemma och bli feta framför datorn :) Fast utan godis! jappjapp! Jag har ett extremt godisförbud mot... godis. Allt utom bullar. och alltid utom på kalas. Nåväl! Dags för tips två!

taradam daradam daradam!
Det här är världens sötaste flicka. Hon pratar franska och on har sjukt bra fantasi och hon är typ jättesöt. jag vill ha henne. Det var niotillfem som tipsade.
jag kan kolla på 1:50 hur många gånger som helst.



Det är kanske sötast när man kan franska och förstår en hel del ord och grejer, när man har texten bredvid sig samtidigt. men hon är unerbar!

Det var två tips denna strålande vecka!

Kommentarer
Postat av: Elin

CECILIA. JAG FICK HÅKAN ABSINENS NU. DU MÅSTE SKICKA ALLA LÅTAR! förresten hittade jag precis din blogg.



och jag menar detta, jag är verklgien ledsen att det inte blev något med inspelningen, jag visste hur gärna du ville det! Jag önskar bara jag hade tagit tummen ur röven och puschat på det hela...Cecilia du sak veta att du är en bra person, och är en av mina förebilder :)

Ha det bra, kram! /elin, jaa... jag tror du vet vilken xD

2010-02-12 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0