filmer

hej.
åh förresten! jag kom just på, jag har inte laddat upp favoritfilm på ett tag, jag är hemkst ledsen för det. Men tekniken krånglar. ärligt.

Jag brukar få konstiga ryck dåjag fastnar för en skådespelare som jag bara måste kolla upp, och så laddar jag ner typ femtusen filmer med han/henne som jag sedan illblegar mig igenom, innan jag hittar någon ny att ladda ner av. Det är ganska roligt. Förra veckan var det Hugh Dancy (fast han är jag inte klar med än) och nu är det Sandra Bullock. Så därför, dessa filmer har jag laddat ner ikväll:









Och det var dom! Vilken tycker ni verkar bäst? Shit vad Ellamarie jag känner mig, haha. nej, förlåt ellamarie, din blogg är superb :)

Jag tror jag börjar med premonition. känner för lite mystik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0