Lördag den tjugotredje januari

Nu sitter jag på min brors nya dator, så jag kan tyvärr inte ladda upp några intressanta bilder, såvida jag inte hittar någon i arkivet här på blogg.se :)
Jag håller på att installera THE SIMS 3, HURRA! Jag har velat spela det sedan precis innan sommarlovet, så nu är jag lycklig. Jag vet att jag kommer att tröttna snart, men vad gör väl det? Då är det bara att avnstallera!

Igår hade jag Emma, Hanna och kristian hemma hos mig. Egentligen skulle Andeas och hans spanjor Carlos komma också, med de stack på spelkväll till Jakob Fihn istället. Det var kanske lika bra. Vi såg i alla fall på Baksmällan. Jag vet inte vad Hanna och Emma tyckte om den men... Jag och kristian gillar den i alla fall. Fast vi hade båda sett den förut. Hm. I alla fall, Hanna och Emma var livrädda för att två stackars rånare av en guldsmedsaffär skulle få för sig att springa hela vägen från Någonstans-mellan-skara-och-vinninga och lilla Härlundaskogarna. Något jag tyckte var ganska.. osannolikt. Men jag sade åt dem att inte oroa sig; inga kommer till härlunda ändå :)

Sedan satt vi i alla fall och gjorde ingenting i soffan med tre tända värmeljus och en gitarr. Jag tycker det är alldeles fantastiskt mysigt att inte göra någonting, fast jag vet inte vad Emma och kristan och hanna tyckte. Men jag tror det var mysigt för de också. Vi pratade om vad vi ville bli när vi blev stora, och så pratade vi om dåliga lärare och annat. Vi var nog väldigt trötta allihopa, men framåt tjugo i ett åkte de hem och jag gick och lade mig. Jag tyckte det var en lyckad lördag 23 januari 2010. Som aldrig någonsin kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0