på begäran (erkänn att man känner sig märkligt cool när man får skriva "på begäran"?!)




Bästa platsen på sommaren är: I Sverige, vid en sjö helst. Med massa massa älskvärda vänner. (TYYYYP vid Anton och alexanders hus.)

Om jag vore en sommarplåga vore jag: Alors on danse. Jag pratade flytande franska i ett tidigare liv, det är jag helt övertygad om.

Jag lämnar inte hemmet om sommaren utan: Mopedhjälm, för Härlunda är kanske inte alltid den attraktivaste sommarplatsen. Hööö hööö hööö. Annars får jag hålla med Juddan: vattenflaska.

Om jag vore en glass vore jag: Jordgubbsglass tydligen. Så här motiverar testet:

A bit shy and sensitive, you are sweet to the core.
You often find yourself on the outside looking in.
Insightful and pensive, you really understand how the world works.

Dessutom passar jag tydligen bäst ihop med chocolate chip ice cream. Jaha ja! Testet gjorde jag här.

(Förresten, om ni frågar vilket glasstjej jag är så är jag en Mint chocolate chip ice cream tjej. Detta för att jag är "Creative. Expressive. Unique." Tackar, man tackar. Det testet kommer härifrån.)

Steka eller inte steka? Steka lagom. (hurra!) Jag vill vara brun som en bajskorv men det lyckas jag aldrig med. Jag skyller på tidsbrist. Det är nog när jag tänker efter ganska sant.

Jag gllar sex on the... är det beach de har tänkt att jag ska svara här eller? HAHAHA! Jag hatar stranden.

Sommarens mest överskattade är: Sommaren går inte att överskatta. Typ, nånsin. Men kanske soliga dagar utan vind. Skapar endast svett, klibbighet och huvudvärk. Och en skam om att "i ett sånt här väder borde jag vara ute, men det är jag inte (för som sagt, det är bara jävligt)".

Svensk sommar är: En sjö, massa vänner, åna, äventyr. Massa vänner, igen. FRIHET. Ute.

Flipflops är: skitbra badskor. Man bryr sig inte om de går sönder men de ser samtidigt chill ut. De hör stranden till.

På sommaren läser jag: I sjuka mängder. Nästan. Sommaren är perioden då jag har som mest ledig tid, och egentligen älskar jag att läsa, men har liksom aldrig riktigt den tiden. Därför läser jag mycket på sommaren.

Det värsta sommarragget jag haft har... Hm. Jag har aldrig haft ett sommarragg.

Bästa sommarplagget är: Klänning såklart. Och sandaler. mmmm.

När höstångesten börjar komma brukar jag: Bli sjukligt deprimerad över hur lite jag fått gjort men ville göra. Framförallt vara med skagisar. Den stora Skagadepressionen sänker sig lite över mig.

 

Midsommar 2009 - årets midsommarstång var typ dubbelt så bra. Minst.


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAHAHAHA! hånskrattar åt vår löjligt lilla midsommarstång -09. ;D

2010-07-24 @ 00:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0