dans dans dans!

Ikväll ska jag festa hos Jonas, sjuktihuvet roligt ska det bli, med tanke på hur lyckat det var förra gången också.

Jag brukar roa mig med att spå lite för mig själv, till exempel när jag spelar musik, så håler jag inne blädder-knappen och låter något konstigt random tecken vara tecknet som får mig att sluta bläddra och så väljer jag vilket låt det än blir och säger för mig själv att "texten i den här låten är min kväll" eller "Så här kommer min dag att bli" och liknande. Ganska underhållande. Så därför när jag gick hem från bussen gjorde jag naturligtvi det, och självklart självklart. såhär:

Well, you can rock it you can roll it
You can stop and you can stroll it at the hop
When the record starts spinnin'
You *chalypso* when you chicken at the hop
Do the dance sensation that is sweepin' the nation at the hop

Därför: ÅÅH VAD JAG SKA DANSA!
nej inte därför. bara för att.

hoppas ni också får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0