HEEEEEEEEJ KOOOOOOOOORV

Nu är jag i mitten på sista avsnittet av Gossip girl säsong TVÅ! Det är bra. Chuck och Blair är bäst (för en gångs skull tror jag att jag och Hanna håller med varandra)

I morn ska jag till Judit!
Axelina ska följa med!

Jag har en t-shirt på mig med massa krus(!) på idag som jag köpte igår på Gengåvan i Skövde! (typ som Kupan i skara, secondhand, fast lite dyrare). Och så hade jag min blåa kjol också, och svarta strumbyxor. oCh en brunt bälte.
Jag vet inte riktigt om det är snyggt för det var ingen som kommenterade det. Men jag tyckte det i alla fall! Fast jag hatar sånt. Då blir man orolig och så vågar man inte ha på sig det igen! Nä fy. Jag måste komma ihåg att alltid kommentera om någon har på sig något snyggt.

Jag lyssnar på he loved her so, but she was already gone, long ago. He really wanted her to stay, she couldn't wait to get away. Åh vad jag älskar min spellista. jag är nog lite smått förälskad i den tror jag. Bara bra musik!

Här!

Absolut roligast är Chewing gum. Jag hittade den typ av en slump när jag gjorde film.

Så jag är på bra humör idag!


Voici ma famille! Il as été neige quand nous avons pris cette photo! je suis heureux le neige est disparu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0