6448

Hipp hipp HURRA!

Grattis grattis CECILIA LINDEROTH
idag fyller du
6448 dagar!
Hur har din dag varit?

Tack, tack, så guligt av mig.
Jo då, den har varit bra, jag har pratat om klasskonserten, och äntligen, för tredje gången, bestämt datum!

Åh, låter trevligt! Vad har du fått?

Jag fick morotsgratäng idag, av skolan, och så har jag fått reda på att i Kina kom man på penta-skalan med bambu-grenar för typ skiiiitlänge sedan, 3000 år f. kr. eller nåt. Sedan fick jag en extra överraskning, att jag ska på övernattning till hanna på lördag!

Det låter som en alldeles extra bra dag!

Jag vet! Tack så mycket!

Ha det så bra.
och förresten,
grattis i förskott!
i morgon fyller du 6449 dagar!
Vad önskar du dig?

tack, jag vet! Jag är superspänd! Jag önskar mig att inte komma försent, att få prata lite med trevliga människor och att ACT kommer att vara givande.


Kommentarer
Postat av: Christoffer Björnram

Grattis på 6448dagars-dagen!!

2010-09-28 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0