SKARU INTE MED PÅ SIESTA!?

Härom dagen låg jag i godan ro och solade utanför dörren på ett liggunderag med spotify på den bärbara datorn bredvid mig. Det var mycket trevligt. Så trevligt att jag till och med slumrade till lite.

Så plötsligt när jag ligger där och sover hör jag en röst:
VAD FAN SKA DU INTE MED PÅ SIESTAAA!?!?!

Jag blir naturligtvis skiträdd, mina sömndruckna sinnen hinner spela upp alla möjliga otänkbara scener om vad det var som hände, jag tror att en av dem innebar en gormande Manne som kom uppklivande mot mig.
Jag blir inte rädd bara för att någon skriker åt mig såklart, utan även för att jag just precis har förklarat att jag inte skall med på siesta. Därför förbryllar det mig avsevärt att Manne kommer och skäller på mig för det. Vadå han ska ju inte ens med dit själv?

Nej, naturligtvis var det en Spotifyreklam som just börjat.
Jag suckar åt min enfaldighet.

Sedan kunde jag inte sova mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0