hemma

undra hur många inlägg jag har som heter "hemma". Det känns som att jag skriver det ofta.
underförstått betyder det alltså att jag också är borta ganska ofta.
och det är roligt!
men när man bara har sett sin bror under 1 kväll på hela sommarlovet börjar man undra förstås.



(jag VET, jag har laddat upp den här bilden förut, men jag har inte min hårddisk här, OKEJ!? här sitter vi och spelar pokemon, förövrigt.)

men äsch, jag kommer träffa honom varje kväll så fort skolan börjat.
Med den inställningen drar jag därför till Mariestad i morgon eftermiddag istället, för att utveckla mina kunskaper ytterligare i Segling och för att spela rollspel på torsdag :)
Och sedan man kan ju såklart inte missa Göteborgs kulturkalas i helgen! Gosh.

Nä, jag kan gott sakna min bror lite till.
Dags att njuta av de sista dagarna på ett underbart sommarlov!

Kram!

Kommentarer
Postat av: S.

Kan du inte skriva fler rollspelsinlägg?

2011-08-20 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0