hej filip och fredrik

Jag tänkte bara säga att jag alltså bor i Härlunda (ni kan söka på eniro också)!
Jag började undra varför det inte kom några producenter med tv-kontrakt för att "utöka en duo till trio" men så förtod jag att det kanske inte alltid är så lätt att hitta hit! Härlunda, urskog, nästan samma sak liksom.
Därför underlättar jag för er genom att tala om det, helt enkelt!
Ser fram emot att jobba med er i framtiden, jag tror verkligen att jag kan vara den rätta kryddan, grädden på moset, till era program!

och just det, jag är tyvärr inte ledig förrän sommaren 2012. men om ni prompt måste ha mig kan jag nog fixa fram en vecka nu i sommar också. Men då ska jag minsann ha en hög lön!

Tack, och vi ses,
Cecilia.




Kommentarer
Postat av: Simon

Hr-hrm!

Akta dina veckor i sommar, kompis!

:-)

2011-01-14 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0