äntligen

Jag har sett dem nu.
Redan förra helgen, faktiskt.
Ni vet vad jag snackar om.



(Jag firar med att vara patetiskt seg på min studiedag och inte alls hinna med så mycket läxor jag planerat. Med resultat att min stackars kropp&knopp skälver av stress varje gång jag tänker på mitt matteprov jag fortfarande inte ägnat en tanke åt och som jag har i morgon. Och hur jag bara gjort halva rapporten som skall vara inne på fredag.

Ve mig. VE MIG!

JAAAA JAG ÄR SJÄLVÖMKANDE MEN I DESERVE IT; OKAY!? DET FÅR JAG! DET ÄR JAG VÄRD! Det enda privilegiet man får när man är stressad.)

Kommentarer
Postat av: Simon

Hah!

Jag visste det!

"Ve mig" är inget gammeldags förlegat uttryck. En 18-åring jag känner använder det.

Woooot!



...eh jag menar jag hoppas det löser sig med studierna...

2011-03-24 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0