dagens kommentarer.. eller gårdagens

- Guns n' Roses gitarristen kallas Slash, men vad heter han egentligen?
- Snedstreck

Härliga, härliga Henrik Dorsin och härliga, härliga parlamentet.
Jag kikar runt lite på nätet för tillfället. Googlar lite, Youtubar lite.
Och så letar jag efter ett gammalt blogginlägg på min gamla blogg som jag har för mig att jag skrev. Då hittar jag följande

"jag gillar inte att svära. egentligen. man känner sig så grov då. Då tänker jag bara på en kraftig karl med skitstora händer och som är skitlång."

jag tycker i alla fall att jag var oerhört rolig. utan att mena det, naturligtvis. Då tyckte jag att mina associationer var fullt normala.

Sist men inte minst läste jag en twittrare som skrev: Fem Minor är fler är Fyra Demonstranter.
Tror att syftet var Libyen.

Nu ska jag göra choklad och gemu.




Kommentarer
Postat av: Emma Joelsson

SV: en blå ful fryväxlad med en knapp till feman och med en låtande koppling, men jag är glad ändå!

2011-03-16 @ 19:50:46
URL: http://senenlitentidtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0