att enkelt förvandla skrivbordet till en strand och datorn till en eldstad




Jag hittade för inte så länge sedan sidan Rainymood.com. Det är en sida som spelar upp ljudet av regn. Den är superhärlig att ha i bakgrunden när man lyssnar på musik, eller bara när man sitter och gör läxor.

Men så nu, på svenskalektionen, hittade jag en ännu bättre sida.
Här, kära vänner. Här får ni en sida där ni själva kan blanda ihop olika (max 4) ljud att ha i bakgrunden när ni, exempelvis, gör läxor. Som jag.

Här finns olika djurljud, naturljud och helt andra ljud, som barnskratt till exempel.

Rekommenderar starkt.

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Simon

Dumma Cissi, nu satt jag ju och pillade med det där i en timme i stället för att sköta mina studier :-(

2011-10-14 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0