hål efter hål

Idag började vi klockan åtta med att få reda på att lektionen var inställd (har jag sagt att kommunikationen på vår skola suger?). Så vi pratade spexfoto i en halvtimme istället. Sedan hade jag GeMu, och vid lunch får jag reda på att även min sista lektion vid 15.00 är inställd. Det betyder att jag skulle sluta 10.30. Problemet är bara att vi har en sån där SATANS mössprovning idag, vid 15.30.
Så nu har jag fem timmars hål! Alternativet är ju att SKITA i min mössprovning. Men äsch, jag får väl gå på den där förbaskade grejen. Måste ändå göra läxor, jag kan lika gärna göra dem här som hemma.

Dessutom har jag varit och SIMMAT! DET NI! En kilometer, 30 minuter. Ingen aning om det är bra eller inte, men det gjorde jag i alla fall och jag är stolt. Jag är inte så bra på att röra på mig egentligen, om jag ska vara helt ärlig, så jag blir alltid hemskt nöjd varje gång jag faktiskt gör det.

Mitt hår känns som en peruk nu, jag har ungefär en liter produkter i det. Därför slänger jag över en sjal och låtsas som ingenting. Jag mailade med Anna Lidström igår (på min toppendag nivet) och hon gav mig massa tips. Till exempel att bara duscha var fjärde dag och att använda torrschampo och torrvax. Så det ska jag börja med nu! Det börjar bli svårare och svårare att göra i ordning mitt hår, jag kan aldrig sluta peta i det! Men jag intalar mig själv att jag är inne i en inlärningsperiod och att det kommer bli bättre snart.



Nu luktar jag klor.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0