numera

har jag kort hår.
satt på bussen till frisören och tänkte på mitt facebook-inlägg efter själva ingreppet. Lyssnade på musik. Tänkte:
Blir det bra, då skriver jag Feeling Good-text: and the whole world is a new world and a bold world, for me. And I'm feeling good.
Blir det illa, då skriver jag Allting kommer bli bra-text: Allting kommer bli bra tillslut, du ska se att allting ordnar sig. Allting kommer bli bra tillslut, om du bara låter allting va'.

Som tur är blev det den första. Men jag ser fram emot när min lugg har växt till sig och blivit ännu längre, då kommer min frisyr höjas till nya, sjuka höjder.

Nu fattas bara ett förråd med tre miljoner olika smycken. STORA örhängen och STORA halsband. Nä, det här ska nog bli riktigt bra till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0