PÅ G

Har bestämt mig för att introducera hemska, löjliga men ack så roliga WEBCAM-SNAPSHOTS här på lilla bloggisen! Jag kände att YES, nu är det baskemig dags att fixa lite in-the-moment inlägg, och vad passar väl bättre än att visa dem med lite minspel.

Här är jag idag, och hur cool jag känner mig i min nya superfriss:


Oh la la, som om jag inte brydde mig om NÅT!

(men låt er icke bedragas)

bakom mig ser du judits coca-cola glas på en hatthylla. Den fick jag av henne i Budapest och JA, jag använder den SJÄLVKLART! Tänk att hon tänkte SLÄNGA den.

Nänä.

Sådana här meningslösa inlägg är PRECIS vad ni kan räkna med från mig i framtiden. Så går det när man har massa hål och inget att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0