sen en tid tillbaka

... sedan idag, närmare bestämt, kom jag på vad jag länge gått och grunnat på, nämligen att jag är fruktansvärt trött på min frisyr. Och med fruktansvärt menar jag verkligen hemskt mycket. Jag har haft samma frisyr i fyra-fem år nu, lite olika längd bara, och jag är galet sugen på att bara byta. Prova nåt helt nytt. Göra vadsomhelst egentligen, bara det inte är samma gamla halvdana lockar och halvlånga hår.

FRÄSCHT.
NYTT OCH FRÄSCHT.

Sedan har jag länge gått och beundrat Anna Lidströms fantastiska frisyr.



Och DÅ (ni har säkert redan räknat ut det by now) möttes dessa tankar och skapade en ny.

Så vad tror ni?

Kruxet är att om man kollar närmare ser man att min lugg är på tok för kort, hennes är väldigt lång. Men om jag klipper en liknande friss nu, så kan det växa till sig lite och bli typ samma sen!



Inflika nu snälla med era egna åsikter. Jag ger er den fantastiska, fenomenala möjligheten att PÅVERKA!
Jag kan nästan garantera att det kommer att bli vad majoriteten av er säger (så fantastiskt förutsägbart PÅVERKBAR är jag).
I know you're out there!



O, skåda mitt tappra försök att tvinga luggen bakåt. Sjungades Den Svenska Björnstammen.

Kommentarer
Postat av: Emma Joelsson

Jag tycker frisyr är ball, skulle nog passa dig :), men jag tycker du måste ha med i tankarna hur mycket tid du måste lägga på din frisyr varje morgon innan du går till skolan för att du inte ska se ut som ett troll. ;)

Puss!

2011-09-07 @ 06:32:11
URL: http://senenlitentidtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Simon

Så, vänta... vilka bilder är du och vilka är Anna Lidbäck?



Uttrycket "the more the merrier" syftar enligt mig på hår. Skräll...

2011-09-07 @ 09:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0