clementine klementin

Idag har jag varit i Herrljunga. Och ni anar inte hur smidigt det är att ta sig dit från lilla härlunda, till och med på en lördag. Jag hade knappt fem minuters väntetid i Falköping efteråt. I'm impressed.

Det var väldigt trevligt där, lärde mig massa intressanta saker. Och jag stötte på flera trevliga människor, bland annat en livs levande clementine.


Kanske var det mest för att de har likadant härligt hår, men jag tror inte det. Spontan, oblyg och så glad på nåt vis, de hade liksom samma energi. Emma du borde se filmen och avgöra om du håller med. Det slog mig så plötsligt så jag var bara tvungen att berätta för någon.
Clementine är en karaktär i Eternal Sunshine of the Spotless mind, om ni undrar. (bra film förövrigt, se den!)

Nu käkar jag fondant och myser.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0