så fräsch

finns det någon bättre känsla i VÄRLDEN än att krypa ned i rena lakan på kvällen? viskade jag just för mig själv. KNAPPAST! skulle jag vilja svara. men en sak, en sak, tycker jag ändå knäcker den känslan.
det, mina vänner, är känslan av att ha köpt ett nytt body lotion från bodyshop som luktar clementin. att dessutom ha fått hem ett test på bodyscrub med mangodoft. att ha duschat riktigt länge och varmt, skrubbat ansiktet med en ansiktsskrubb, rakat hela benen och tvålat hela kroppen. att sedan skrubba in sin mangodoftande bodyscrub och därefter smörja in sig med clementin-bodylotion. Ta på sig sina nyaste underkläder och en bekväm t-shirt. (förslagsvis lägertshirt med loggan Väv utan sömmar 2006 tryckt vid bröstet) 
Och sen, SEDAN, vika undan det nybäddade, rena överkastet och täcket och bokstavligt krypa i sängen. 
DEN känslan. DEN. 
åh min tid. 
jag är så glad att jag är en sådan livsnjutare. hehe. njuter av det lilla, såattsäga.
 
"syrligt, men ändå sött" 
 
Det var egentligen inte alls det här jag tänkte blogga om. men när en har cirka jordklotets mysigaste känsla i kroppen, just på grund av sin egen kropp och sitt mående, då blir det såhär.
 
Det jag tänkte visa er, var min fantastiskt genanta humor som jag i samband med detta ber om ursäkt för. Men alltså. Jag tycker detta är så hemskt roligt. Skrattar när jag kommer att tänka på det.
kika på't vettja.
 
 
 
nu ska jag sova! 
i morgon ska jag vikariera för min gamla flöjtlärare i Skara. Schpännande. 
kraMmMmMM
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså hahahahaha!! Så roligt ju! Hur dom har kunnat spela in det där utan att skratta sig igenom varje tagning är fan heelt beyond me!

2013-10-10 @ 19:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0