tänk er mig; en LEDARE!

Mwahahhaha!

Nä jag skoja. Jag skulle aldrig vara så grym.

Idag har jag varit med och planerat inför ett läger i höst. Jag ska vara LEDARE! TÄNK ER! Det ska blir riktigt roligt, jag ska få prata djupa saker och sånt, tillsammans med de andra skaraskagisarna. Jag började redan planera på moppen hem. Kom inte fram till så mycket, det surrade mest runt massa olika tankar. Jag måste organisera med papper och penna någon dag.

Vi fick gratis frallor, hurra, och te eller choklad eller kaffe. Jag drack te och choklad.

Jag hoppas ni för anteckningar på det här?!

Och jag träffade den trevlige unge mannen Per Boger. Han är en vänlig själ som alltid skrattar och gör en glad.

Det kommer att bli ett micket micket roligt läger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0