Varför är du nudist? Jag är född sådan.

Om allt mellan lucia och London.

det var Rebecka som blev lucia, eller om hon möjligtvis stavar Rebecca. Jag tycker att hon är värd det, för hon verkar vara en skitsnäll person och hon ville nog verkligen detta.
Det är ju den som anstränger sig mest som vinner, egentligen. Men det kan jag inte säga, för då tror alla att jag är avundsjuk. Vilket jag naturligtvis är.

Jag har kommit på världens mest BRILJANTA idé till mitt rum, det kommer bli så fruktansvärt fint och mysigt och JAG därinne, så jag hoppas att detta går att genomföra. Men det beror på en person. Jag har inte pratat med denne om det än, så jag väntar lite med att förklara det på bloggen, men jag ska, jag lovar.

Jag har lite gamla dagens kommentarer i mitt utkast som jag tänkte dela med mig av också, men jag måste bara hämta min mobil:

* I svenskan läser vi om antikens grekland. det var några veckor sedan så pratade vi om Akilles och att han var en halvgud och endast sårbar i hälen. August - men man dör väl inte om man blir skadad i hälen eller?

* Linnéa - Vad klistrigt detta limmet var!

* Edvin - Vad var han rädd för?
Mamma - Jaa, han var rädd för allt möjligt, han var rädd för vår kusin Sven till exempel.


NYÅR! mina nyårsdrömmar går i uppfyllelse typ, det är helt ljuvligt. Jag blir varm i magen av att tänka på det =)


Kommentarer
Postat av: puss på (lina) dig (L)

vad ska du göra för kul på nyår ? :D



<3

2009-12-05 @ 02:40:58
URL: http://linajonaasson.blogg.se/
Postat av: svar till Lina :D

jag ska vara med skagisar...

2009-12-14 @ 13:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0