fredag med fiis

hej!
Jag hatar att vara sexton år. Jag vet egentligen inte varför, jag vill bara inte vara det längre. jag vill vara sjutton. Med risk att låta som en töntig, egoistisk människa så tycker jag att det låter för lite med sexton. Det känns inte som jag längre. Jag känner mig mer sjutton.
Sexton suger helt enkelt. Det känns mer högstadie med sexton och mer gymnasie med sjutton.



I fredags var jag med isabelle. Vi gjorde i princip ingenting, som vanligt när jag umgås med henne, så det var trevligt
Däremot gick vi runt grillstugan med kängorna på. Luften var kall, jag hade mössa på mig & när vi gick blev det mörkare och mörkare. Hösten kommeeer!

Jag minns att jag satt häromdagen i skolan med Axelina och att hon sade nåt väldigt lustigt/konstigt/djupt/kul-och-knäppt-var-det-i-alla-fall och så sade jag: "det ska jag skriva på bloggen" och så sade hon "visst, göör det" och så sa jag "japp det ska jag göra".

men det har jag glömt.

Kommentarer
Postat av: Amanda Karestrand

Haha, själv har man då inte ens fyllt 16 än... Men visst, dissa bara oss oktoberbarn...;)

Saknar dig! Och Isabelle! KRAM <3

2009-10-11 @ 15:47:25
URL: http://amandacrampelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0