korv

hej.
jag har börjat titta på grey's anatomy, 1½ avsnitt, sedan fick man inte titta mer enligt Megavideo. Men det var bra! Jag gillar han.. den där killen. äsch. Patrick Dempsey? asch, något sånt.

Så nu när jag inte kan kolla på Megavideo kollar jag på (500) days of summer, en dålig version som jag "fick tag på" på "ett ställe". Bäst att inte säga för mycket.

:D

imorn är jag nog med i tidningen (SKLT) tror jag. Vi får se.

edit: Den här filmen får nu i framtiden helt klart trängas med mina tre andra favoritfilmer. Herregud. Underbar.
edit 2: KSJDJKFHJ! DAMN!!! FAAAAAN! DET BLEV FEEL! Aah! Den slutade. FEL! Med andra ord sjönk den på min lista. Nu ska jag gå och gråta för den var så fin. MEN DEN VAR FEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0