snygga kända människor

Japp! Jag har samlat ihop dom, ni slipper leta mer; här har ni de snyggaste kändisarna!
Känner mig lite töntig faktiskt. Men det har jag mer än rätt till. Det här är väldigt töntigt. Men roligt, erkänn!

Killar:


Hugh Dancy (En shopaholics bekännelser, Adam, Ella den förtrollade)


Salem Al Fakir


Chace Crawford (Gossip girl)


Tjejer:


Jayma Mays (glee)


Ellen Page (Juno)


Sophia Bush (One tree hill)

 


Audrey Tautou (Amelie de montmartre)



VEM HAR JAG GLÖMT?! Det måste ju finnas massa svenska snyggingar som jag inte tänker på just nu?

ha det!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå!? Audrey Tautou är ju sjukt i huvet söt! Hennes hundvalpsögon är to die for ;) (Scofield säsong 1 är inte så dum heller, haha) KRAM!

2010-04-25 @ 12:04:45
URL: http://hanniken.blogspot.com
Postat av: cecilia

just det! självklart!

2010-04-27 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0