Mhapp!

Nej, jag har inte klippt av mig håret än.
Funderar på att göra hela operationen till en följetong, som om det var det absolut största och mest intressanta jag någonsin skulle kunna ta sig för. Men jag vet inte.
Idag har jag i alla fall bestämt klipptid! Sedan har jag även bestämt mig för att göra en lista med för- och nackdelar! Jodå, ett sånt här livsavgörande beslut kräver noggrann övervägning.
Det finns nämligen både och.

Nu sitter jag på Nikolai efter en dutt-dag i skolan. Vi har fört den traditionsenliga presentationen vidare. Namn, Ort, Intrument och Civilstånd. Alla som är upptagna blir buade.
Snart är det konfirmationsinskrivning, och jag har på mig världens snyggaste skor, som jag köpte igår.

TJOFRÄS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0