NÅGRA DAGAR

hej på er! tänkte visa er vad jag har pysslat med de senaste dagarna.
har till exempel stått på högsta punkten på vår gård: skorstenen. det var fint. lite för mycket flygmyror för min smak, men utsikten kan man inte klaga på.
 
jag har legat i en hängmatta, slumrat och lyssnat på bo kaspers samt legat på vår gräsmatta och kikat upp på en klarblå himmel. blivit lite brunare om benen.
 
Badat med två fina vänner.
 
och idag har jag varit hos hanna. Hon hade den här fina bönen på sitt kylskåp. Vi käkade varma mackor med världsbästa pålägg (som typ aubergine, paprika, soltorkade tomater och rödlök) och vi kikade på Man on a ledge (bra film!).
 
Påväg dit och hem cyklade jag i godan ro, lyssnandes på Sommar i P1. Malin Åkerman och Helena Bergström. Det är så fantastiskt mysigt att cykla och lyssna på sommarpratare. (tips!)
 
Ikväll har min finaste fisk varit här. Vi har plockat kantareller och kikat på How i met your mother. Nu har hon åkt hem, och här sitter jag, välkomnar soffan till mitt liv. Vi ska umgås tillsammans nu, hade jag tänkt. trekant med soffan och macis.
 
Den här veckan alltså; som ni ser. 
Jag älskar den.
 
Ta dagen som den kommer.
Jag älskar det.
 
Göra ingenting.
 
over and OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0