Göteborg är staden på G

Gårdagen spenderades i Göteborg med en fin klass. Axelina var sinnessjukt trött men överlycklig för hon lämnade in sin gigantiska samhällsuppgift i bussen ner. Hon hade sovit typ 5 timmar/natt de senaste dagarna och jag förstår inte hur hon orkar. Vi käkade på ett Franskt fik och sedan gick vi till konserthuset för att kika på när
Rikssymfonikerna repade med en grym dirigent som jag inte minns namnet på. Sedan blev vi lite guidade och sedan åkte vi hem. På hemvägen fikade jag och Axelina. Alltså seriöst fika. Vi gjorde om våra säten till ett KÖK, typ. Skar frukter och gjorde en fruktsallad. Hällde upp te, skalade ägg, skar äggen och lade dem på mackan. Det var gott. Sedan somnade Axelina mot min axel och jag läste igenom 300 kommentarer på niotillfems senaste inlägg och det var himlans fint.

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina Lundberg

Mysigt att vara iväg med klassen till gbg! kram

2012-03-21 @ 12:29:00
URL: http://mammalivetpalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0