wander

Jag har hittat en helt underbar app som heter Wander.
Du blir slumpad en annan medlem och så är ni varandras reseguider i en vecka genom att berätta om den staden ni kommer ifrån och om ert liv. Era vänner, mat ni gillar, ställen ni går till, byggnader, grafitti etc.
Just nu är min guide en fransk tjej som heter Charlotte och som kommer från Marseille.
Varje dag får man tre nya uppdrag som man ska genomföra. Dagens uppdrag är att visa:
1. My friends
2. Somewhere my friends like to go
3. Something I spend a lot of time on.

Hur kul som helst! Igår visade jag henne en osthyvel och skaras busstation.



Jag vet inte om det finns för Android, men för iPhone finns det i alla fall. REKOMMENDERAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0