människor pt. 2

Får lektioner av min klasskompis i mitt (numera) fjärdehandsinstrument DATORN. Så himla fräckt. Sitter i hans rum och kollar på massa konstiga saker. Typ effekter, synthljud och allmänna tekniska svårigheter. Så bra! Jag vill lära mig att skriva musik på datorn, med massa fräcka beats och konstiga ljud, men jag vet liksom inte ens vart jag ska börja. Men nu hjälper han mig! snälle-viktor.

borde passa på att presentera honom! slänger in en bild när han spelar mitt instrument också.

 

Viktor är en sån däringa multiintrumentalist. Han spelar framför allt cello, piano och bas men man kan hitta honom lite överallt med lite alla möjliga instrument i handen. Nu har han till exempel släpat hit en trombon som han har börjat lära sig. Det har fått mig att också bli sugen på att lära mig typ alla instrument i hela världen (utom gitarr och elbas för det orkar jag inte sätta mig in i). Han är väldigt teknisk, berättar alltid massa roliga historier och anekdoter som han har varit med om (och han har så himla många!) och han säger "hallå där" väldigt ofta. Han har ett himla fint skratt, vrider till läpparna på ett såhimla viktor-aktigt sätt allt som oftast när han har en snus inne och tycker om att smyga fram och kittla folk. Och som jag konstaterade typ andra veckan: "Viktor, du känns som en sån där kille som blir addad på facebook snarare än addar andra". Han är snäll och glad, och känns som mig ganska ofta. Och det är ju bra. Jag gillar honom!

 

Slut på pt 2! Nu känner ni Mario, Maria och Viktor! Och spänningen är oooliiidliiiig: VILKA ÄR DE TRE SISTA!?!! 

ledtråd: ni har nog sett i alla fall två av dem på bloggen tidigare.

 

:ooOoOOooOOooooo

 

wooow.

 

TO BE CONTINUED.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0