ONE MORE NIGHT

just nu ser jag ut ungefär såhär:
 
 
ellerja jag sjunger inte (tänk om nån hör!?!? hahah, som om jag nånsin brytt mig egentligen (förlåt främlingar i min närhet...) men ändå). sitter på golvet och lyssnar på senaste hitseN, och skakar lite på kroppen (skulle nog inte kalla det dans). 
 
funderar allvarligt på att ändra min frisyr. skaffa längre hår och permanenta det... hmmmmmm. kan antingen bli såhär:
 
eller så blir det typ.... snyggt???
 
okeeej jag försöker googla upp nån med snyggt kort lockigt hår men heeeehhehe det kanske inte finns. 
Funderar i för sig också på att färga håret sockervaddsrosa. eller typ vitrosa. Skulle vara så SJUKT COOLT!? men skulle innebära att jag inte längre kan bära typ hälften (majoriteten) av det jag har i min garderob. 
 
nä nu är det snart chips film och new girl. int kan ja sitta här längre nä nä nä.
 
en sista grej! häromkvällen kollade vi igenom massa youtube-klipp uppe på klostret. kan tipsa om den här
 
hej!

Kommentarer
Postat av: Simon

Hår är förlåtande.
Gör man något dumt med det så kommer det ändå alltid tillbaka, även om det kan behöva lite tid.

2012-10-12 @ 12:33:50
Postat av: Simon igen

BTW: Gör man något misstag så är det bara att göra en pudel och försöka igen.

2012-10-12 @ 12:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0