Jag och bilder

Jag måste verkligen skärpa mig med fotograferandet. Glömmer alltid bort att ta bilder! Och det är ju himla tråkigt. För er. Men en bild kan jag visa er, på de båda pianisterna i min ensemble. Himla fin ensemble ändå. Mysimyspys. Vi spelar just nu jazzlåten black coffee, och jag ska spela flöjtsolo i den. Är typ så sjukt nervös innan, varje gång vi spelar igenom den. Typ kissa-på-mig nervös. Men det går bättre och bättre och alla är himla snälla.
Blir lite glad i magen av bilden och det måste ju betyda nåt bra. Typ att jag trivz.

Idag har jag storhandlat på kupan. Tröjor, linnen och ett par jeans. Sjukt nöjd. Har bland annat köpt min första collegetröja! Ska överanvända den, hade jag tänkt.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Mats och Ingrid

Det ska bli kul att komma och lyssna på er.

2012-09-06 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0