Senaste veckan

1. Av någon anledning hade jag med mig ett 1000-bitars pussel till Tjörn när jag flyttade och av någon ännu stördare anledning har det hamnat på klostrets köksgolv. Det har liksom blivit ett allmänt tidsfördriv för typ hälften av hela skolan, om kvällarna. Alltid sitter det någon där och knåpar. Nu är det bara lite himmel kvar innan det är klart. Fast himlen tar ofattbart lång tid.
Det är sådär lagom socialt och mysigt. Jag gillar det hemskt mycket, men det är såklart många som inte håller med. Det handlar om tålamod.

2. Jag och Matilda har i princip öppnat frisörsalong i klostrets allrum. Här klipper vi Joel, härom kvällen var det Marios tur och ytterligare två står på kö. Har bestämt mig för att bli bra på det. Det går ganska bra.

För övrigt är det fullt ös medvetslös tills på lördag. Åh åh åh det kommer bli fantastiskt.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0