filmtrailers part 1

okej, jag kände att jag måste kompensera den lättsmälta tonårsfilmen med något betydligt maffigare.

Now you see me:

älskar att jag inte riktigt förstår någonting av filmen. men att den ändå är helt underbar??? känner på mig att jesse eisenberg kommer bli en ny favorit för mig. och isla fisher har jag varit svag för sedan tidigare, av okänd anledning. aaaaah vill. se. nu.

 

Disconnect

jag vet inte om det är det faktum att de har valt bästa sail som soundtrack, eller om den här rullen faktiskt kommer bli helt episkt bra.

det är nog en blandning. sedan är det ju inte mindre än två svenskar med i den *känner mig delaktig*.

 

lägger i sinom tid upp nästa omgång sommarrullar.

 

tjululullu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0