filmtrailers part 2

alright! andra och sista delen.
 
The way, way back
Rolig och varm film. Älskar Steve Carell. Älskar att han för en gångs skull inte är bortkommen och oskyldig, utan en dryg idiot. 
 
Syrup
Om jag har fattat saken rätt så handlar det om en kille som ska marknadsföra och sälja en produkt som inte är något annat är sirap och vatten. Men han ska göra det till en succé och en "innegrej". Och sedan är det två tjejer inblandade som ser likadana ut så jag vet inte riktigt vad som händer där, hehe. Men den är baserat på en kultbok och det känns som succe-potential redan där, tycker jag. Kan vara riktigt bra.
 
Renoir
1. franska (!!!!!)
2. romantik
3. renoir
verkar fin och bra, helt enkelt. 
 
Det var det! nu ska jag kila och fika. Ha en bra dag, hörrni.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0