frontrow

har hittat ett fantastiskt program för filmälskare som heter frontrow. det finns på alla skolans mac och är helt enkelt ett program för att smidigt kunna se på filmtrailers.Där finns en väl uppdaterad lista på trailers till nya filmer i alla genrer. Fantastiskt! 
Det stora problemet är att detta programmet är borttaget nuförtiden, av outgrundlig anledning. så tyvärr tror jag inte att det går att fixa hem.
Men här finns det i alla fall, och nu har jag en hel lista på filmer jag vill se i sommar!
Den jag ser fram emot mest kan vara den här:
 
 
superfint.
fast åh, det fanns många andra himla lovande filmer också. kanske gör ett mega film-inlägg i sinom tid. vem vet.
 
tills dess (eller kanske innan): adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0