Hej fina kvällen

Ikväll har gjort det igen alltså. Gjort mig lugn och sprallig på samma gång, glad och spattig, trött och utvilad. Och det är bra. Det är fint.
Fick ett plötsligt infall när jag satt på spårvagnen och såg en reklamskylt för Små Citroner Gula och den visade sig ha premiär ikväll. Kanske lite bio efter min flöjtlektion? tänkte jag för mig själv. Och så blev det!
Ringde Isabelle och så sågs vi, åt, pratade och såg världens lättaste film som gjorde mig alldeles fylld med livslust. För att allt är ju egentligen så himla enkelt. Liksom. Det kan ju bara gå åt helvete, värre blir det inte.
Åh. Bra. På en onsdag!

Och nu lyssnar jag på lugn musik, kikar ut genom ett tågfönster och filosoferar, som i vilken klyscha som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0