hår't: vart tore vägen?

hej vänner!
idag är jag pigg, av någon märklig anledning. 
för att jag har varit ute och cyklat tror jag.
 
jag har varit i Kållekärr och klippt mig! men satan i gatan att det aldrig ska bli som jag vill. nu klipptes det av alldeles för mycket på sidorna och jag deppade lite. men sedan fönade jag och trixade och sminkade mig och tog sådana här bilder tills det kändes bättre igen:
 
 
 
så nu är jag (typ) glad igen. och jag menar; hallå. om ett år är det som jag vill igen! hehehehe. ett år. 
 
Äsch WHATEVER.
 
nu käkar jag Grädd-Brio (aaaa så GOTT) och kikar på den här (för typ fjärde gången):
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Simon

Hår är en perfekt bild för förlåtelse: det kommer tillbaka!

2013-01-24 @ 23:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0