Gissa vart jag är



Här har jag varit i två dagar! Har mest spatserat omkring och tänkt tankar som 'man skulle spela in ljudet här inne, det är häftigt' eller varför inte 'den här lukten cecilia, kom ihåg den'. Har även stått på håll och bevakat offentliga personer (såsom Martina Haag, Petter, Henrik Fexeus, Maria Montazami och Kristian Luuk) och på närmre håll fått en bild av vad det uttrycket kan innebära. Vilken vardag sådana helt-olika-men-ändå-lika personer lever i. Vardagsmat. Att skratta åt tio kameror på samma gång. Skåpmat. Att ta emot smickrande komplimanger om både utseende, bedrifter och personlighet. Nam nam nam. Jag var himla fascinerad. 

Vart är jag? Ledtråd: mycket böcker. Samt: inget lokalsinne i världen kan reda ut de här stället. Inget.

I morgon ska jag vidare till de småländska skogarna på nattkamp! Därför: hej sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0