kompisar

senaste tiden har jag haft besök av judit. vi har varit uppe på toppen av st pauls cathedral, något som var otroligt häftigt och vackert.
vi har också ätit mycket god mat, flera hamburgare, en falafelwrap och en superfrukost på the breakfast club bland annat.
varit på tate modern och kollat lite på konst men mest kollat i affären samt suttit ner och tokpratat om massa viktiga saker som framtiden och dåtiden till exempel.
vi har kikat på about time och det var den tredje gången jag såg den filmen men tycker inte om den mindre för det (tvärtom).
vi har strosat brick lane också. gick omkring på en trång matmarknad och valde mellan alla matkulturer som fanns i de olika stånden. jag valde persiskt i slutändan, tror jag. minns inte.
suttit på pubar har vi också gjort, flera stycken. och ikväll får vi se om vi åker till ett supermarket i Camden eller om vi går på en pub igen. eller också kanske jag skulle sova. för jag är så trött nu att jag inte ens orkar sitta upprätt i kontorsstolen. Stöder mig med armbågen mot armstödet när jag skriver.
 
men åh. himla värt det ändå.
 
tänker att det här kan vara jag och judit i detta sammanhang. fast bara om jag får vara krokodilen pga krokodiler är gröna och denna har fräscha byxor på sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0