atjo.

Mitt hade-det-funnits-VM-i-immun-försvar-hade-mitt-vunnit immunförsvar har låtit sig besegras. Jag förstår inte. Så många förkylningar den har brottats med, så många maginfluensor, men ändå lyckas jag bli smittad! Helt otroligt!
Snyter mig ungefär var tjugonde minut idag och jag måste säga att jag lätt hade kunnat stanna hemma från skolan.
Ungefär var femte minut börjar det klia nåt otroligt i näsan och 50% av dessa gånger nyser jag typ två gånger och näsan börjar rinna direkt.
Så eventuellt blir jag hemma från skolan i morn. Känns lite jobbigt eftersom jag missar första lektionen kultur- och idéhistoria och första mentorstiden, men jag överlever nog. Och jag vet i sjutton när jag nu ska lämna in idrottslappen som ska in i morn. blä, jag hatar bekymmer.

Har gjort en förslag till header till vår nya bokblogg, men jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag tycker om den och så, men sidan kommer att se så barnslig ut som vi har det så. Då måste vi tuffa till den på något sätt.

Upptäckte idag att jag har franska med Frasse, vilket jag tror blir kul, hoppas jag hamnar bredvid henne när vår förövrigt knäppa franskalärare ska ge oss speciella platser. Jag tror att hon pratade om det i alla fall. Fy vad hemskt.

Jag vill inte hålla på och skriva massa tråkigheter, så...
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0