kort update innan mina två bildinlägg kommer :D

hej mina kära korvar.
jag har nu kommit hem från Vingrau i FRANKRIKE.
Egentligen skulle jag ju ha tagit en före- och efterbild på min fina hy, men jag tänkte ni kanske kan jämföra med danska flaggan ungenfär istället. haha. (seriöst är jag faktiskt inte speciellt röd. men å andra sidan inte brun heller).
Jag har INTE ätit sniglar, för jag vägrade, däremot har jag fått sand i håret och saltvatten på kroppen. vandrat i berg har vi inte heller för det orkade vi inte.

jag ska lägga in ett bildinlägg så fort bilderna kommer in på datorn.
Jag har badat i medelhavet Gorgen [gåschen] och L'Agly. Det har varit vått det.

Har varit barnvakt igår till idag för en viss sjuårig Amanda Ahlm, bilder från det kommer också i ett bildinlägg senare.
Kvällen har jag tillbringat med mina kära hönor isa julia och lina, och det var verkligen på tiden! (<3)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt OTH innan jag somnar :) gonatt!



Kommentarer
Postat av: Liiinus

så skönt att äntligen träffas !! :D <3

2009-08-10 @ 20:13:29
Postat av: juuulius

och det var ju absolut inte sista gången :)

puss <3

2009-08-26 @ 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0