sommaren med Cecilia (09)

Jag lade över lite bilder från min mobil, så nu är det dags för visning!

Jag sommarjobbade på MEGA och delade bl.a. ut små tråkiga lappar till turister utanför sommarland.


Sedan firade jag midsommar.


I Judits sommarstuga. Vi spelade Med andra ord


Och volleyboll spelade vi också, trots att jag blivit lite volleyboll-bollrädd. Det resulterade i att alla var supersnälla mot mig och så fort jag gjorde nåt bra var de tvungna att kommentera det trots att alla andra kunde det lätt som en plätt.


kylskåpskonst.


Anton och Alexander introducerade oss för Prison Break, vilket resulterade i sena kvällar & trötta(, glada, fyrkantiga) ögon.


Jag har varit i Eggbert och badat och kollat på OC med skagisar. Anton och Alexander nedan.


Jag shoppade i Göteborg med Hanna och Judit. Hon hittade en Kristen Stewart-jacka, fast hon köpte den inte.


Dagen efter åkte jag båt med familjen och Stina. Det var blåsigt, men vi var på Stora slanthall så det vägde upp gånger tusen.


Vi var barnvakt åt Amanda och Jonathan över en natt. Vi hittade på mycket skoj, som jag såklart fick på kort. Hon lekte med min Baby Born.


Edvin och Jonathan byggde en lådbil, som vi provade i våran backe. Det var skoj.


Edvin fick skjutsa upp.


Medan Amanda satt på, såklart. Ibland är det toppen att vara liten.

Vi fiskade också, men fick tyvärr aldrig användning av det stora nätet. Annat än när jag fångade Amanda.


Sedan hade vi fruktansvärt kul när mamma plockade körsbär och vi försökte.


Efter det var det dags för återträff i skjulet! Pysslade med både det ena och det andra... hohoho.


Vissa tyckte det var väldigt fascinerande med en Iphone.


Sedan kollade vi på The number 23 också.


Tack alla för sommaren ni gett mig!
Det blir nytt inlägg om det nästa år ;)

PS, nu har jag kollat på alla One tree hill-avsnitt. Lagom tills säsong sju börjar sändas.
Men det var ganska deprimerande. Nu är det slut liksom. Buhu. Speciellt för att nu är inte Lucas och Peyton med längre. Nu får man ju inte se hur det går och hur deras liv blir! buhuuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0