i love my job.

Jag har fått 480:- spänn för att:
  • * sitta ca. 2 timmar med Tobbes trollerilåda (öva och uppträda för mina kollegor)
  • bli ansiktssminkad och sminka andra
  • sticka till sommarland  (gå in genom personalingången och lära mig hur man enkelt kan planka in där 9.15 på mornarna) och prata med nån chef,
  • få en kort utbildning av turistbyrån om turism i skara
  • Köpa leksaker för 3000:-
  • Köpa annat för sisådär 2000:- kanske,
  • Slå upp ett tält, två barnbord och åtta barnpallar i Olins gränd och sitta där en timme och trolla innan man packade ihop allt igen,
  • sitta och göra ingenting (se ovan)

    Det var nog allt. Och jag bjuder på en bild av min kollega Pontus något-ryskt-efternamn när Julia Ström sminkat honom. Ja, ni ser själva hur glad han är över sin fjäril och hur han älskar att jag tar kort på den.


Kommentarer
Postat av: ellen

varför går det inte att gå in på julias blogg? :D

2009-06-18 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0