LASSSEEEE!!!

Här hälsar man på vakterna vid Stureplan
Han är killen hela dan
i den här stan
Här har man god smak och pengar kvar
Det stinker från en sushibar
Här träffas man på nån godkänd pissoar
Här i Stockholm


Japp, jag var på LARS WINNERBÄCK igår! Och han sjöng fel på texten häruppe, det var det mest underbara.
Och underbart var det när det kom en låt som man kunde sjunga med på och hoppa lite smått.

hela arenan var öppen, det var mycket folk, med fem pers framför mig ungefär hittar jag MARTIN och OSKAR :D
Så dom trängde jag mig fram till i slutet av konserten när några trodde att det var slut och gick fast så plötsligt kom Lasse & co in på scenen igen och körde elegi och någon mer... Söndermarken var det tror jag.

Andreas Grega var förband, han var bra!
DÄRFÖR: Hej Andreas Grega, ifall du nån gång skulle googla på ditt namn kanske du av en händelse kommer in här och då vill jag bara säga; du var bra."
Nån av hans låtar ska solklart in på min dans, dans, dans! spellista på spotify.

Nu ska jag FÖRSÖKA göra kultur-och bajshistoria.
hejdå.

PS. Gårdagens kommentar: (August) -Jag funderar på att starta en egen grupp på facebook som heter Kris. Korvens Rätt i Samhället.
Jag känner på mig att August kommer att ta upp mååånga dagens kommentarer i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0